Een advertentie verwerkt in een editorial

Heb jij een blog of website, dan is de kans groot dat jij een deel van je inkomsten haalt (of kunt halen!) uit samenwerkingen met merken die aansluiten bij jouw bedrijf. Maar eerlijk is eerlijk: niemand wordt blij van advertenties. Dus hoe zorg je dat deze branded content niet als storend wordt ervaren door jouw lezers? Juist: advertorials!

Anders dan bij bloggen - waarbij het primaire doel niet commercieel is - is hier wel sprake van een commercieel doel. Bij een advertorial wordt het te adverteren product zó verweven in een nuttig artikel dat het één geheel wordt. Een advertorial is namelijk niets anders een advertentie verwerkt in een editorial. Het principe hier achter blijft hetzelfde: doordat het artikel als nuttig wordt ervaren, gelooft de lezer de boodschap eerder dan wanneer ze een advertentie lezen.

Het schrijven van een advertorial is niet eenvoudig. Om de doelgroep te kunnen overtuigen is er veel affiniteit nodig met het onderwerp én het merk. Dit is bij uitstek iets waarmee ik je kan helpen! Ik zorg dat content en het product naadloos op elkaar aansluit.

Contentstress?

Heb je zelf ideeën voor mogelijke content? Wat wordt de invalshoek? Wat willen jouw lezers lezen? Heb je de tijd om het te schrijven? Kun je er aantrekkelijk beeld bij vinden? Lukt het jou om een fijne tekst te schrijven? Of krijg je alleen al contentstress van deze vragen? Stress is in ieder geval nooit part of the deal. Schakel mij in voor het schrijven je advertorial.

Nooit meer contentstress!

Is schrijven van online teksten niet zo jouw ding? Ik schrijf de advertorial graag voor je!

  • Een advertorial van +/- 500 woorden excl. fotografie (zelf aangeleverd) kost 100 euro.
  • Een advertorial van +/- 500 woorden incl. fotografie kost 150 euro.

Samen werken aan waardevolle content?

Neem een kijkje in mijn portfolio

Interview afnemen
winacties
advertorial schrijven
Food fotografie
Opzetten van een blog
advertorial Upstaa
Bloggen